سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بزرگترین باربری مشهد به سقز مریوان بانه سنندج خاور نیسان کامیون

باربری بزرگ مشهد آماده حمل بار و اثاثیه از مشهد به سنندج سقز مریوان بانه قروه کامیاران بیجار دیواندره دهگلان کانی‌دینار سریش‌آباد دلبران سروآباد یاسوکند موچش بلبان‌آباد هورامان تخت صاحب آرمرده دزج زرینه بویین سفلی شویشه کانی سور بابارشانی چنارهی با انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان خاور کامیون کامیونت تریلی ده چرخ و کارگران ماهر و مطمئن بدون حاشیه.

باربری مشهد با نام تجاری نتسان نامی آشنا در صنعت حمل و نقل ایران و به طور خاص در مشهد و تهران می باشد باربری مشهد با بیش از یک دهه فعالیت هم اکنون به عنوان یکی از ارزانترین باربری های ایران شناخته شده می باشد از جمله مسیرهایی که شرایط بسیار ویژه ایی برای آن در نظر گرفته شده است مسیر حمل بار و اثاثیه و خرده بار از مشهد به استان کردستان و شهرهای سنندج سقز مریوان بانه قروه کامیاران بیجار دیواندره دهگلان کانی‌دینار سریش‌آباد دلبران سروآباد یاسوکند موچش بلبان‌آباد هورامان تخت صاحب آرمرده دزج زرینه بویین سفلی شویشه کانی سور بابارشانی چنارهی می باشد.

بعضی از خدمات خاص باربری مشهد را می توان به موارد زیر خلاصه نمود:

1- باربری مشهد متعهد به حمل سریع اثاثیه منزل , اداری , محصولات , تولیدات کارخانه جات درون شهری و بین شهری از مبدا مشهد به تمام شهرهای ایران با 70% تخفیف و همچنین تخفیفات ویژه برای مشتریان در مراکز تجاری مانند بازار مبل و ... می باشد.

2-مجموعه بزرگ و عظیم باربری مشهد با نام تجاری نتسان مفتخر هست اعلام نماید 7 روز هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده سروریس دهی می باشد. سرویس های ارائه شده در هرساعت از شبانه روز نه تنها افزایش قیمت ندارد بلکه شامل تخفیفات نیز می باشد.

3- باربری مشهد با افتخار اعلام آمادگی می نماید که کلیه بارهای بین شهری مشتریان خود را با صدور بارنامه معتبر به مقصد حمل نماید و آسودگی خاطر و اطمینان را برای همشهریان عزیز به ارمغان آورد. بارنامه معتبر به شما کمک میکند تا به صورت آنلاین بار خود را پیگیری نمایید.

4- از دیگر مشخصه های باربری مشهد ایجاد بستر بیمه بار برای مشتریان مخصوصا مشتریان که تصمیم به حمل بار و اثاثیه خود از مبدا مشهد به سایر شهرستان ها را دارند می باشد. بیمه بار با حداقل قیمت میتواند آسودگی خاطر دوچندان را برای شما به ارمغان آورد.

5- یکی از خدماتی که باربری مشهد در طی سالهای ارائه سرویس دهی به همشهریان عزیز در سطح شهر مشهد داشته است بسته بندی اثاثیه منزل و یا اداری و همچنین هر نوع کالای شما که نیاز به بسته بندی دارد می باشد که این کار توسط افراد متخصص و به صورت 100% تضمین شده انجام خواهد گرفت . دقت نمایید بسته بندی اصولی کالا و اثاثیه شما علاوه براینکه کمک به سالم رساندن محموله به مقصد میکند باعث میشود که حجم کمتری گرفته شود. ما توصیه میکنیم حتما همشهریان عزیز از این خدمت باربری مشهد استفاده نمایند مخصوصا با توجه به هزینه بسیار اندکی که برای این خدمت دریافت می شود بسیار توجیه پذیر می باشد.

اما در مورد شهرهای مهم استان کردستان قبل از حمل بار و اثاثیه کمی بیشتر بدانیم:

سنندج : سَنَندَج بیست و یکمین شهر بزرگ ایران، مرکز استان کردستان در غرب ایران است. زبان مردم، کردی مرکزی با گویش اردلانی است که پس از گذشت زمان تغییراتی در سخن گفتن و لهجه ساکنان آن منطقه ایجاد شده‌است. سنندج در ارتفاع 1?450 تا 1?538 متری از سطح دریا و در منطقه? کوهستانی زاگرس واقع شده و آب و هوای سرد و نیمه‌خشک دارد. این شهر از سمت غرب به کوه آبیدر، از سمت شمال به کوه شیخ معروف، از سمت جنوب به کوه سراج الدین، محدود شده‌است و در منطقه‌ای به وسعت 6/3688 هکتار گسترده شده‌است. جمعیت این شهر بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال1395، برابر با 412?767 نفر است. سنندج در روز چهارشنبه 8 آبان ماه 1398 توسط سازمان یونسکو به عنوان "شهر خلاق موسیقی" اعلام شد و در جمع 246 شهر شبکه شهرهای خلاق جهانی یونسکو و همچنین 48 شهر خلاق موسیقی جهان ثبت شد.

سقز : شهر سقز بر روی دو تپه? طویل که رودخانه? سرپوشیده? ولی‌خان از وسط آن می‌گذرد، بنا شده‌است. پستی و بلندی‌های داخل شهر و چشم‌انداز رودخانه? چم سقز از سرشاخه‌های زرینه‌رود، که از کنار این شهر می‌گذرد، از ویژگی‌های آن است. سقز در ناحیه‌ای کوهستانی و مرتفع بین ارتفاعات نامنظم رشته کوه زاگرس واقع شده‌است.

مریوان : یکی از شهرستان‌های مرزی استان کردستان و ایران به‌شمار می‌رود که در 125 کیلومتری غرب شهرستان سنندج، مرکز استان کردستان قرار دارد. در نزدیکی شهرستان مریوان شهرهای هجرت و کانی دینار وجود دارند که تقریباً باهم 5 کیلومتر فاصله دارند.

بانه : بانه شهری در استان کردستان و از شهرهای مرزی بین ایران و عراق است.

قروه: قُروِه شهری تاریخی و کهن در غرب ایران و از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است این شهر مرکز شهرستان قروه است که سومین شهر پرجمعیت در استان کردستان به‌شمار می‌رود این شهرستان در دشت وسیعی در شرق شهر سنندج قرار دارد و با بخش اپاختر باختری استان همدان هم‌مرز است، که این دشت از اپاختر (شمال) به شهرستان بیجار و از جنوب به استان کرمانشاه محدود است.

کامیاران: کامیاران در فاصله 65 کیلومتری جنوب سنندج و 75 کیلومتری شمال شهر کرمانشاه واقع شده‌است. فرهنگ این شهرستان نیز مانند سایر نواحی استان کردستان است و مردم آن به زبان کردی تکلم می‌کنند.

بیجار : بیجار مرکز شهرستان بیجار و از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است. فاصله شهر بیجار تا سنندج مرکز استان کردستان 135 و تا شهر تهران 490 کیلومتر می‌باشد.

 جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وبسایت نتسان با ما در ارتباط باشید .

دفتر تهران :                  02133326300                09120776300

 دفتر مشهد :            05137336300                 09150276300