سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حمل بار اثاثیه از مشهد و خیابان یاس با ارزانترین قیمت

باربری مشهد بزرگترین باربری مستقر در خیابان یاس با بیش از یک دهه فعالیت انواع نیسان خاور مسقف کارگران ماهر و متخصص حمل اثاثیه منزل و کالای اداری تضمینی اسرع وقت صورت می پذیرد .

اگر می خواهید از خیابان یاس به هرجای مشهد اثاث کشی نمایید و یا کالای اداری حمل و جابجا نمایید قطعا باربری مشهد بهترین گزینه برای شما هم محله ایی عزیز می باشد. به دو دلیل این را عرض می نماییم 1- باربری مشهد نزدیکترین باربری به این محله و مستقر در این خیابان می باشد. 2- ارزانترین باربری در شهر مشهد و تهران می باشد

در مورد باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود. هم اکنون مجهزترین باربری در کشور به جهت داشتن انواع ماشین های سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز- کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ باربری مشهد می باشد.

یکی از ایده های این باربری این می باشد که در تمام خیابان های شهر مشهد و از جمله خیابان یاس مستقر می باشد به این جهت که بتواند در اسرع وقت خود را به محل بارگیری برساند.

خیابان یاس مشهد در منطقه 2 مشهد قرار دارد. اگه به دنبال مجتمع‌های تجاری در شهر مشهد هستید؛ خیابان یاس قطعا انتخاب خوبی برای شماست. مجتمع‌های تجاری پروما، مرکز بین‌المللی مالی و اقتصادی پاژ و مرکز خرید مروارید بخشی از مجتمع‌های تجاری این منطقه به شمار میرود. نمایندگی خیلی از برندهای مشهور از جمله کوتون، ال‌سی‌واکیکی و .... در این خیابان حضور دارند. اگر از گشت‌وگذار در بازارها خسته شدید به هیچ وجه نگران نباشید. تعداد زیادی رستوران و کافی‌شاپ خوب و با کیفیت با منوهای خوشمزه و جذاب در انتظار شما هستند.   

خیابان یاس از شمال به خیابان تلاش و باغ آستان قدس، از جنوب به بلوار فردوسی، از شرق به بلوار خیام شمالی (مجموعه ورزشی شهید بهشتی) و از غرب به بلوار جانباز می‌رسد. باربری مشهد یکی از فعال ترین شرکتهای باربری در شرق کشور محسوب می شود که توانسته است با فراهم نمودن گسترده ترین شبکه حمل بار در ایران حمل بار از مشهد به دیگر شهرهای کشور را تحت پوشش سراسر خود قرار دهد. تخفیفات ویژه باربری مشهد توانسته منجر به قیمتهای استثنایی حمل بار در این باربری شود.

حال جای سوال خواهد بود که این خدمات با کیفیت و استثنایی چطور ممکن است به قیمتی زیر نرخ معمول در بازار ارائه گردد؟ در توضیح باید گفت که مدیریت باربری مشهد با استفاده از راهکارهای خلاقانه توانسته هزینه های نهایی خود را کاهش دهد. از جمله این راهکارها استفاده از سرویسهای بازگشتی است. سرویس بازگشتی بدین معناست که یک خودرو و پرسنل مربوطه که وظیفه حمل محموله مورد نظر مشتری را بر عهده گرفته اند به صورت پیوسته فرآیند حمل بار را به انجام می رسند.

به عبارت ساده تر هر خودرو پس از حمل یک محموله به مقصد به جای بازگشت به محل باربری از همان منطقه محموله دیگری را به مقصد دوم حمل می کند و به همین ترتیب محموله سوم و... به این صورت است که هر خودرو تعداد حمل بار بسیار بیشتری را در طول روز به آنجام خواهد رساند.

یکی از این خدمات این باربری استفاده از رانندگانی است که تجربه بسیار بالایی در زمینه حمل بار دارند و با توجه به شناختی که نسبت به مسیرهای مختلف جاده ای علی الخصوص در مسیرهای طولانی تر مانند مشهد به میناب دارند سهم بزرگی در رساندن سریعتر بار به مقصد داشته باشند.

استفاده از ماشینهای مدل بالای حمل بار نیز از دیگر ویژگی های باربری مشهد می باشد. باید دانست قسمت اعظم کار بستگی به خودرویی دارد که حمل محموله مورد نظر شما را بر عهده دارد و می بایست از بهترین خودرو استفاده شود تا احتمال توقفات بر اثر خرابی کاهش یابد.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وبسایت نتسان با ما در ارتباط باشید .

دفتر تهران :                  02133326300                09120776300

 دفتر مشهد :            05137336300                 09150276300